Гарантія
Торгова марка Domos, робить все можливе щоб ви були на всі 100% впевнені в нашій продукції.
Продукція від TM Domos проходить велику кількість тестів і випробувань що б ви могли отримати максимум задоволення від використання продуктів TM Domos. Але якщо все ж виникли проблеми, ми постараємося максимально швидко і в найкоротші терміни їх виключити. Протягом одного року від дати покупки Ви можете отримати гарантійне обслуговування, будь-якого з приладів TM Domos. Наполегливо Вам рекомендуємо, спершу звернутися в нашу службу технічної підтримки. У 70% випадків всі технічні питання можуть в найкоротші терміни бути вирішені Дистанційно.
Гарантійний ремонт або ж заміна виробу може бути, здійснена при дотриманні наступних важливих умов:
- Правильне і точне заповнення всіх пунктів гарантійного талона.
- Пред’явлення несправного / зламаного пристрою із зазначенням поломки.
- Наявність, а також чітка ідентифікація на пристрої серійного номера, зазначеного в гарантійному талоні.
- Транспортування несправного виробу або обнародування здійснюється за рахунок клієнта.
Термін гарантійного ремонту залежить від складності і може становити від 3 до 14-ти днів. При необхідності заміни рідкісних деталей, доставку яких доведеться чекати, термін ремонту може бути збільшений до 45 днів.
Правила експлуатації продукції торгової марки Domos:
Завод-виробник гарантує безвідмовну роботу обладнання протягом гарантійного терміну за умови дотримання правил і умов зберігання транспортування, а також експлуатації.
1. Не намагайтеся розбирати / ремонтувати, або вносити зміни в загальну конструкцію обладнання це може викликати незворотні наслідки. Внутрішні елементи підключеного обладнання знаходяться під напругою, контакт з ними може привести до ураження електричним струмом! У разі виникнення несправностей в роботі обладнання, для початку проконсультуйтеся з Вашим дилером або ж сервісним центром (0-800-75-75-01).
2. Дотримуйтесь параметрів температурного режиму зберігання і експлуатації обладнання, зазначеного в керівництві користувача. У разі якщо обладнання протягом тривалого часу знаходилося в умовах низької температури, перед підключенням і запуском обов’язково дочекайтеся, поки воно прогріється до температури експлуатації.
3. Захищайте обладнання від сильних ударів, тиску, механічних вібрацій та інших видів впливу, наслідком яких можуть стати механічні пошкодження обладнання.
4. Захищайте обладнання від підвищеної вологості і попадання рідин, пилу або сторонніх предметів всередину корпусу.
Не приймаються претензії до якості поставлених виробів в наступних випадках:
- Порушення правил зберігання, транспортування та експлуатації, зазначених у технічній документації на виріб;
- Вихід з ладу в результаті стихійних лих (електростатичний розряд при грозі, пожежа, повінь і т. п.);
- Наявність механічних пошкоджень, слідів ремонту, розкриття;
- Внесення змін в конструкцію, зміни програмного забезпечення отриманої не в сервісному центрі;
- Наявність всередині пристрою сторонніх предметів, рідин, комах, великої кількості пилу;
- Зміненого не за замовчуванням пароля;
- Перепад напруги;
- Пошкодження або повна відсутність гарантійних пломб та/або серійного номера При втраті гарантійного талона або відсутності в ньому дати продажу, серійного номера виробу, оригінальної печатки та підпису Продавця, а також підпису покупця.