Сервіс та підтримка пристроїв та систем “Domos”

Гарантійне та сервісне обслуговування нашої продукції передбачено на період не менше року. Будь-які неполадки та інші несправності, що з’явились в ході експлуатації  компанія виправляє в найкоротші терміни, з максимальним урахуванням інтересів клієнта. Для отримання гарантійного сервісного обслуговування вам необхідно звернутися до представника компанії або в головний офіс, розташований в місті Черкаси.

Крім того, звернувшись до нас через сайт, ми завжди допоможемо Вам отримати будь-яку технічну інформацію з приводу наших пристроїв, а також інструкції, драйвера та інше додаткове програмне забезпечення для продукції «Domos».

Залишилися питання?

Центр підтримки клієнтів з радістю відповість Вам на всі запитання. Ви можете зв’язатися за допомогою форми зворотного зв’язку або по телефону гарячої лінії

0-800-75-75-01